I. KLAUZULA INFORMACYJNA
Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) niniejszym informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Szkoła Kreatywnego Gotowania Papryka, ul. Toruńska 76, 85-023 Bydgoszcz tel.: 52 52 32 700, adres e-mail kontakt@papryka.bydgoszcz.pl. Może się Pani/Pan kontaktować z nami w następujący sposób: listownie, telefonicznie, e-mailem.
- Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b), c) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu świadczenia usług cateringowych/restauracyjnych oraz na otrzymywanie za pośrednictwem telefonii komórkowej i poczty elektronicznej informacji dot. promocji, konkursów i aktualności.
- Kontakt z Inspektorem ochrony danych w Szkole Kreatywnego Gotowania Papryka: tomaszpowala@wp.pl
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu innym odbiorcom tzn. instytucjom upoważnionym z mocy prawa.
- Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne w celu świadczenia usług cateringowych/restauracyjnych.
II. DEFINICJE
- „Szkoła” – zorganizowana działalność prowadzona przez Właściciela, świadcząca usługi w postaci szkoleń i kursów kulinarnych oraz innych, podobnych wydarzeń.
- „Właściciel” – Patryk Ramus, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą RMS COMPANY Patryk Ramus z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Toruńskiej 76, NIP: 340255076, REGON: 5542723921.
- „Kursant” - każda osoba, która w jakikolwiek sposób korzysta z usług w postaci szkoleń i kursów kulinarnych, prowadzonych przez Szkołę.
- „Dziecko” – osoba poniżej 18 roku życia, zgłaszana przez Kursanta do uczestnictwa w szkoleniu lub kursie organizowanym przez Szkołę.
- „Kurs” – świadczona przez Szkołę usługa w postaci szkolenia lub kursu kulinarnego bądź innego podobnego wydarzenia.
III. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Kursant, korzystając z usług świadczonych przez Szkołę potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i w pełni go akceptuje.
- W ramach Szkoły działają usługi:
- kursy,
- pokazy,
- szkolenia,
- imprezy i wydarzenia okolicznościowe,
- wynajem lokalu.
- Ceny, sposoby płatności i zamawiania usług, o których mowa powyżej, podane są na stronie internetowej www.papryka.bydgoszcz.pl.
- Cennik usług, o których mowa w pkt 2, zależny jest od wybranej usługi i wskazany każdorazowo w jej opisie.
- Uiszczenie płatności za usługi o których mowa w pkt 2 odbywać się może:
- za pomocą karty płatniczej (kredytowej, debetowej lub obciążeniowej) za pośrednictwem systemu PayU, prowadzonego przez firmę PayU S.A. (ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań),
- za pomocą przelewu bankowego w formie elektronicznej, za pośrednictwem systemu PayU, prowadzonego przez firmę PayU S.A. (ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań).
- Właściciel, z momentem wpływu na jego rachunek wpłaty uiszczonej przez Kursanta za konkretną usługę, zobowiązuje się tę usługę wobec Kursanta świadczyć, w umówionym przez Strony przy składaniu zamówienia terminie.
- Zamówienia i opłacenia konkretnej Usługi dokonuje się poprzez stronę internetową www.papryka.bydgoszcz.pl w następujących krokach:
- wybranie odnośnika Kalendarz oraz wybór konkretnej Usługi,
- wypełnienie formularza kontaktowego w celu dokonania zamówienia konkretnej Usługi,
- wybranie preferowanej liczby Kursantów, zamawiających daną Usługę,
- zatwierdzenie zapoznania się i akceptacji niniejszego Regulaminu,
- przejście do strony płatności, obsługiwanej przez firmę PayU SA.
IV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Kursant zobowiązany jest do zapoznania się z instrukcją (werbalną, bądź pisemną) użytkowanego podczas Kursu sprzętu.
- Kursant zobowiązany jest do zachowania należytej ostrożności przy posługiwaniu się należącym do Szkoły sprzętem.
- Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania sprzętu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, instrukcjami obsługi i wskazówkami personelu Szkoły.
- Kursant jest odpowiedzialny wobec Szkoły finansowo w pełnym zakresie szkody, jeżeli z jego winy doszło do uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu, bądź jakiegokolwiek innego mienia należącego do Szkoły.
V. DZIECKO
- Kursant, zgłaszając Dziecko do uczestnictwa w wydarzeniu organizowanym przez Szkołę potwierdza, iż jest jego przedstawicielem ustawowym.
- Kursant przyjmuje do wiadomości, iż Szkoła w żadnym momencie, w szczególności w momencie świadczenia usług, nie przejmuje odpowiedzialności za życie lub zdrowie Dziecka.
- Kursant ma prawo i obowiązek do nadzoru nad Dzieckiem w czasie trwania Kursu.
- Wszelkie określone niniejszym regulaminem prawa i obowiązki Kursanta stosuje się odpowiednio do Dziecka. Odpowiedzialność za egzekwowanie praw i obowiązków Dziecka spoczywa w całości na Kursancie.
VI. PRAWA DO WIZERUNKU, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Właściciel zastrzega sobie prawo do dokumentacji fotograficznej oraz filmowej z prowadzonych Kursów.
- Właściciel ma prawo publikować wizerunek osób uwiecznionych podczas trwania Kursu jedynie we własnych celach marketingowych.
- Kursant wyraża zgodę na publikację swojego wizerunku lub publikację wizerunku Dziecka uwiecznionego podczas trwania Kursu.
- Jeżeli Kursant nie wyraża zgody na publikację o której mowa w pkt 3, zobowiązany jest złożyć Właścicielowi pisemne oświadczenie o braku zgody na publikację własnego wizerunku bądź wizerunku Dziecka.
- Właściciel, jako Administrator Danych Osobowych, przetwarza dane osobowe Kursantów zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) tylko i wyłącznie na potrzeby organizowania Kursu oraz w celu organizowania płatności za usługi dostarczane Kursantowi. Właściciel jedynie za zgodą Kursanta ma prawo przetwarzać jego dane osobowe na potrzeby marketingowe. Kursant przyjmuje do wiadomości, iż w celu organizowania płatności, jego dane osobowe będą udostępnianie i przetwarzane przez firmę PayU S.A. (ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), oraz przez inne podmioty pośredniczące w płatnościach Kursanta na rzecz Właściciela.
VII. PRAWA I OBOWIĄZKI WŁAŚCICIELA I KURSANTA
- Kursant zobowiązany jest do wyraźnego, pisemnego, bądź mailowego wskazania wszelkich produktów spożywczych na które reaguje alergicznie on sam lub Dziecko.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone Kursantom lub Dzieciom jeżeli powstały one w wyniku reakcji alergicznej, o której możliwości wystąpienia nie został wcześniej zawiadomiony.
- Dane podawane przez Kursanta przy zakupie usług oferowanych przez Szkołę, mogą być przetwarzane przez Właściciela jedynie dla celów wykonywania zakupionej usługi.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany terminu Kursu nie później niż 48 godzin przed pierwotnie deklarowanym terminem, jeżeli liczba zapisanych Kursantów na dany Kurs wynosi mniej niż 6 osób.
VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Kursant ma prawo odstąpić od umowy w formie telefonicznej (tel. 52 52 32 700 / wew. 3) bez podania przyczyny, z pełnym zwrotem zapłaconej ceny, do 7 dni przed datą Kursu. Po tym terminie wysokość zwrotu zapłaconej ceny kształtuje się następująco: od 6 do 4 dni przed datą Kursu - 50% zapłaconej ceny; od 3 dni do daty Kursu - zwrot nie przysługuje.
- Niezależnie od procedury opisanej w pkt. 1, Kursant ma prawo, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, aby w terminie 14 dni od zawarcia umowy z Właścicielem, odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Dla skutecznego odstąpienia Kursant zobowiązany jest złożyć Właścicielowi odpowiednie oświadczenie pisemnie, w formie elektronicznej, kierując je na adres e-mail Właściciela (kontakt@papryka.bydgoszcz.pl).
- Kursant ma prawo przenieść swój udział na inny Kurs zaplanowany w przyszłości, organizowany nie później niż 60 dni od daty pierwotnie wybranego i opłaconego Kursu, bezpłatnie, do 7 dni przed datą Kursu. Po tym terminie wniosek o przeniesienie podlega jednorazowej, stałej opłacie manipulacyjnej w wysokości 90 zł brutto.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany terminu Kursu nie później niż 24 godziny przed pierwotnie deklarowanym terminem, jeżeli liczba zapisanych Kursantów na dany Kurs wynosi mniej niż 5 osób.
IX. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
- Kursantom przysługuje prawo wszczęcia postępowania reklamacyjnego w sprawach dotyczących realizacji usług dostarczanych przez Właściciela. Reklamacje należy składać na piśmie na adres siedziby Właściciela, z dopiskiem „Reklamacja”.
- Reklamacja powinna zawierać dane niezbędne do właściwej identyfikacji Kursanta. Reklamacje złożone bez podania danych pozwalających Właścicielowi zidentyfikować Kursanta nie będą rozpatrywane.
- Odpowiedź na reklamację zostanie odesłana listem poleconym na adres wskazany w reklamacji. Właściciel dołoży wszelkich starań, aby rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od jej wpływu.
- Reklamacja rozpatrzona zgodnie z powyższymi postanowieniami nie podlega dalszemu ani ponownemu rozpatrzeniu.
X. INNE POSTANOWIENIA
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 13.05.2016 r.
- Właściciel ma prawo do jednostronnej zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany regulaminu wchodzą w życie po upływie 3 dni od umieszczenia zmienionego regulaminu na stronie internetowej www.papryka.bydgoszcz.pl
- O zmianie regulaminu Właściciel poinformuje publikując odpowiednie ogłoszenie na stronie internetowej www.papryka.bydgoszcz.pl
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego i inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
- Wszelkie spory sądowe pomiędzy Właścicielem a Kursantem wynikłe na kanwie stosowania niniejszego regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Właściciela.